-
Zwroty i reklamacje
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
ZWROT TOWARU
Zgodnie z art. 27 Ustawy i prawach konsumenta każdy klient ma prawo zwrotu towaru zakupionego bez podania przyczyny w terminie 14 dni licząc od dnia doręczenia zamówienia.
Jeśli chcesz skorzystać z takiej możliwości, wystarczy, że w ciągu tego czasu prześlesz na adres: zosia2183@op.pl z danymi kupującego, nr.zamówienia, datą zakupu i nr telefonu oraz w ciągu kolejnych 14 dni odeślesz zamówiony towar wraz z danymi
Ważne:
na poinformowanie nas o zwrocie masz 14 dni od momentu otrzymania towaru
Produkt prosimy odesłać na adres: Sklep Papierniczo-Zabawkowy ul. Strzelców Bytomskich 12, 44-120 Pyskowice
REKLAMACJA TOWARU
Zgodnie z Kodeksem Cywilnym (art. 556–576) jako sprzedający odpowiadamy za wady prawne lub fizyczne (niezgodność towaru z umową) sprzedanych rzeczy na zasadzie rękojmi w ciągu 2 lat od wydania rzeczy konsumentowi.
Zgłoszenia z tego tytułu można dokonać najlepiej poprzez wypełnienie i podpisanie formularza reklamacji towaru znajdującego się poniżej i przesłania go na adres: zosia2183@op.pl
Ważne:
Towar wraz z danymi(danymi kupującego, nr.zamówienia, datą zakupu i nr telefonu ) oraz z dowodem zakupu (potwierdzenie przelewu, faktura, mail) prosimy odesłać na adres e-mail zosia2183@op.pl,reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni
Poniformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania
W przypadku uznania reklamacji za zasadną, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad, usuniemy wadę lub zwrócimy równowartość na konto
Dostarczenie towaru z zaakceptowanej reklamacji odbywa się na koszt sprzedawcy
Zwrot środków na konto trwa do 14 dni roboczych.
Produkt prosimy odesłać na adres: Sklep Papierniczo-Zabawkowy ul. Strzelców Bytomskich 12, 44-120 Pyskowice